Zbieżność kół

Wykonujemy ustawienie zbieżności kół oraz geometrii zawieszenia.

Dowiedz się więcej

Naprawy bieżące

Wykonujemy serwis olejowy i naprawy bieżące we wszystkich autach

Dowiedz się więcej

Warsztat samochodowy Auto Miś

Zasada działania filtrów cząsteczek stałych DPF/FAP

Osadzające się w filtrze DPF cząstki sadzy powodują jego stopniowe zapychanie, a co za tym idzie utratę wydajności. By rozwiązać ten problem w części pojazdów stosuje się – wymagające wymiany po zapełnieniu – filtry jednorazowe. Bardziej zaawansowanym rozwiązaniem przeciwdziałającym zapychaniu się filtra jest jego samooczyszczanie. Proces ten polega na katalitycznym spalaniu sadzy po osiągnięciu przez filtr odpowiednio wysokiej temperatury (powyżej 600 stopni Celsjusza). System ten nosi nazwę regeneracji pasywnej.
Stosowane są też aktywne systemy wypalania zgromadzonej w filtrze sadzy. Jednym z nich jest okresowa zmiana trybu pracy silnika. W systemie tym silnik emituje zwiększoną ilość dwutlenku azotu, który przepływając przez filtr, powoduje utlenianie zgromadzonej sadzy. Inną metodą aktywnej regeneracji jest okresowe podgrzewanie filtra DPF /FAP dodatkowym płomieniem wtryskiwanej do filtra mieszanki, który spala zalegającą w nim sadzę.

Wypalanie filtra w piecu w bardzo wysokiej temperaturze

Jako jedni z nielicznych jesteśmy w stanie zaoferować usługę regeneracji filtra cząstek stałych (DPF/FAP).
Poprzez długotrwałe wypalanie w wysokiej temperaturze w specjalnie do tego przystosowanym piecu oczyszczamy filtr ze wszystkich zanieczyszczeń – popiołów, sadzy i innych osadów. Jego przepustowość jest identyczna jak fabrycznie nowego filtra! Dodatkowo obudowa filtra DPF FAP jest odnawiana, malowana i/lub polerowana w zależności od potrzeb. Nasze filtry po regeneracji wyglądają i działają jak nowe!
Możemy zregenerować każdy filtr cząstek stałych FAP / DPF. Z każdej marki i każdego modelu samochodu poruszającego się po polskich drogach.
Jedynie mechanicznie uszkodzone filtry nie mogą zostać zregenerowane. W zniszczonym filtrze cząstek stałych wymieniamy wkład filtra na fabrycznie nowy lub możemy zaoferować całkowicie fabrycznie nowy filtr.

TEL: 531-622-111

Regeneracja, wypalanie filtrów cząstek stałych

  • Regeneracja DPF/FAP
  • Wypalanie DPF w piecu
serwis i naprawa Alfa Romeo Szczecin serwis i naprawa Aston Martin Szczecin serwis i naprawa Audi Szczecin serwis i naprawa Bentley Szczecin serwis i naprawa Chevrolet Szczecin serwis i naprawa Chrysler Szczecin serwis i naprawa Citroen Szczecin serwis i naprawa Dacia Szczecin serwis i naprawa Daewoo Szczecin serwis i naprawa Daihatsu Szczecin serwis i naprawa Dodge Szczecin serwis i naprawa Ferrari Szczecin serwis i naprawa Fiat Szczecin serwis i naprawa Ford Szczecin serwis i naprawa Honda Szczecin serwis i naprawa Hummer Szczecin serwis i naprawa Hyundai Szczecin serwis i naprawa Infinity Szczecin serwis i naprawa Isuzu Szczecin serwis i naprawa Jaguar Szczecin serwis i naprawa Jeep Szczecin serwis i naprawa Kia Szczecin serwis i naprawa Lamborghini Szczecin serwis i naprawa Lancia Szczecin serwis i naprawa Land Rover Szczecin serwis i naprawa Lexus Szczecin serwis i naprawa Maserati Szczecin serwis i naprawa Mazda Szczecin serwis i naprawa Mercedes Szczecin serwis i naprawa Mitsubishi Szczecin serwis i naprawa Nissan Szczecin serwis i naprawa Opel Szczecin serwis i naprawa Peugeot Szczecin serwis i naprawa Porsche Szczecin serwis i naprawa Renault Szczecin serwis i naprawa  Szczecin serwis i naprawa Saab Szczecin serwis i naprawa Seat Szczecin serwis i naprawa Skoda Szczecin serwis i naprawa Smart Szczecin serwis i naprawa SsangYong Szczecin serwis i naprawa Suabru Szczecin serwis i naprawa Suzuki Szczecin serwis i naprawa Tata Szczecin serwis i naprawa Toyota Szczecin serwis i naprawa Volvo Szczecin serwis i naprawa Volkswagen VW Szczecin